LADYBOY med Akrylnaglar och Mustach

                      såhär vill jag göra med mitt hår, exstensions alltså, exakt såhär långt har
                      jag försökt få mitt hår nu i
                      fanemej flera år men det verkar inte gå att få det längre så det får väll bli
                      löshår då!
                      Tycker Lindsay har riktigt snyggt hår, dock så vill jag inte ha samma färg
                       eller nått, men just själva frisyren och längden är kanonfint. 
                      ska snacka med han som gjorde exstensions på mig för 2 år sen, var där 
                      häromdagen och han gjorde lite slingor och fixade lite i håret på mig, *
                      han är riktigt duktig och professionell.

                      en sak till, han är en ladyboy som alla andra killar i thailand, han har akrylnaglar och mustach.
                      Sexigt va =)
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0