Konstiga trosor



De har var med pa asos nyheter, tycker det verkar valdigt
onodigt att ha ett par trosor med sa mycket tyg och detaljer!

Hur ska de fa plats under ett par tajta brallor eg!   : )
 
men de var ganska sota anda...



De har ar cheap monday jeans oxa fran asos
De var riktigt snygga, sanna maste jag leta efter i bangkok!

de saljer namligen bade akta cheap monday har och kopior
Det sjuka ar att cheap monday ar jattebilliga i sverige och skitdyra
i utlandet de kostar typ 4000 baht ca 900 svenska
vet ej varfor, samma med topshop, de ar oxa jattedyra i bangkok!

Men jag ska handla dar iaf.

alskar stupror och kommer nog aldrig sluta anvanda det,
och jag ar fult ovetygad om att mina nya gladiator plataer kommer
passa sa himla bra till den har jeansen. de ar tan , beige i fargern.

Kommentarer
Postat av: sara

Klackarna till cheap monday-jeansen var sjukt snygga! och brallorna var snygga de med :)

2009-03-29 @ 12:15:08
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0