Jobbardagar i thai

Sitter och jobbar och planerar med sidan på Toga café!
soft när man kan jobba i oversizetshirt, bikini och barfota!
där snackar vi ingen dresscode direkt!!!
Det börjar ge resultat nu, sidan är i princip klar, det tog lite
mer än 2 timmar om dagen i en veckas tid men nu är den
fin och jag är nöjd med resultatet.
har vart och fått information idag 33 a4 sidor  som jag ska
läsa på nu innan mötet med banken i sverige sen om 1½
månad då vi kommer hem igen!                                         


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej Jenny, ni verkar ha det hur bra som helst (förutom sjukdomen) hoppas du mår bättre. jag längtar tillbaka så mycke,jag är så avensjuk på er. ha de bra kram

2009-03-19 @ 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0