Jenny at work

This is me from yesterday when im working at a cafe!
mitt nya jobb talar jag tyst om änsålänge, men det är inom området FASHION!
och det är mitt livs dröm som jag nu lever ut helt och fullt!

Och det känns så himla kul och totalt galet spontant men samtidigt helt underbart!
Och japp, laptopen är min egen som jag har köpt här i asien, den är bättre än min som
jag har hemma och den har 1 års garanti i hela världen, det är en compaq och jag har åäö!
hur bra är inte det, och jag gjorde världens superklipp då jag köpte den, den är hälften så billig
här som i sverige! så det var väldigt spontant, men samtidigt nödvändigt så jag kunde
påbörja mitt nya jobb så fort som möjligt.

and thers more to come. så håll utkik!  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0