I live on oreos



Häri thailand säljer de oreokakor i varenda lilla affär som finns!
Och jag är ju som ni vet helt tokig i oreos, har jag väl börjat äta
kan jag inte sluta!
så idag har jag käkat ett helt paket helt själv och nu har jag så
ont i magen så jag knappt kan gå ur sängen... =)

Försökte sola idag på beachen, vi har hittat ett ställe där det inte är
några andra som solar , så vi tyckte det var perfekt att ligga där idag
så jag kan sola bort mina fula bikiniränder!
men då självklart var det folk som sprang hit och dit hela tiden.
så vi tröttnade och gick och käkade lyxfrukost på ett spahotell istället.

jag åt en grekisk sallad och grovt bröd med brushettafyllning pål, vatten
och ingefärste.
och baby åt en spagetti med tomatsås och någon krydda och till det
delade vi på en hälsoshot som var nermixade gröna blad.
hoppas den hjälper mot något... =)

Nu ska vi ta en promenix innan solen går ner och sen gå till coffeworld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0