Hemlängtan och godissugen

Nu är jag bara så himla besviken på vädret!
idag var ju planen att jag skulle sola och fixa
tillbaka min solbränna igen!
men då vaknar jag av ljudet av regn!
precis de andra 5 senaste dagarna har vart...

Jag vill ha sol, fr snart [ker jag hem och då är
det forsent!

Imorn kl 13.00 ska jag fixa mitt hår hos frisoren!
Skont det iaf, unna mig lite vardagslyx for det kommer
säkert regna ändå!

Och innan vi åker hem så vill jag uppleva ett riktigt spa!
vi bor granne med ett stort spa där vi brukar käka mat for
de har så himla bra och nyttig mat där!

men tycker inte att de har några vidare imponerande
spabehandlingar i sitt program.

Vill gärna ha en ansiktsbehandling oxå och inte bara
massage eller kroppsbeh.
jag och M ska kolla i en annan stad här om någon dag
och boka in oss på något fint spa och sen kanske sova
där ist for att åka moppen hem igen!

det är faktiskt väldigt billigt med allt som är lite lyx här
i thailand!
For de som inte vet det om thailand så kanske det låter
som att jag är skitrik och lyxar och glassar som en tok.
men det gor jag inte!

Men jag vill gärna uppleva något annorlunda innan vi
åker hem.

Nu sitter vi på coffeworld som vanligt, utnyttjar deras
internet for vi har inget i vårt boende idag! det var slut
på trådlosa koder som vi använder varje dag!

nu ska jag fixa lite grejjer sen kanske jag visar resultatet
på mitt hår imorgon kväll!
han är skitduktig, ladyboy frisoren som jag gjord exstensions
hos for 2 år sedan.
hoppas han fattade hur jag ville ha nu, for han skulle
fixa hem färgen tills imorn från en annan stad!

jaja, det blir säkert bra!
imorn ska jag nog ta en mumsig sallad till frukost på
spahuset innan jag har tid med håret!

jag är sjukt godissugen, alltså på svenskt losgodis!

här finns det bara haribo och inte de vi är vana vid utan
något annat konstigt från tyskland.
och så har de overdrivet mycket olika choklad här så
det har jag tyvärr forätit mig på.

Ska nog stanna till i Hummelsta och kopa godis på
vägen hem från arlanda sen då vi flygit hem...
mm kopa med mig alla sorter som jag längtat efter nu i 5 månader snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0