Gatuhundarna anfaller

Det är ju gatuhundar precis överallt och jag vill alltid klappa dom, för de ser så söta ut jämt och jag tycker så himla synd om dom!
Fast problemet är att de oftast har löss eller någonting annat sjukt som man inte vill få på sig!
Min pojkvän skäller jämt på mig för jag glömmer jämt bort att man inte ska klappa dom.
men jag kan inte låta bli, fast just den här hunden blev jag totalt livrädd för, han kom emot mitt ansikte då jag satt ner och
skulle spänna spännet på sandalen på en parkering!
men jag klappade han endå och han var jättefin. synd man inte kan ta med sig en hem och ge dom ett mycket bättre liv.

Min Mamma och mathias bror såg en gatuhund som precis hade blivit ihjälkörd då vi var på koh phangan i december, tur att inte jag var med då och såg det!!!
usch man blir så ledsen, men de springer ju över vägen hur som helst hela tiden.
ni som varit i thailand vet vad jag pratar om....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0