Fransar

Idag när vi  tröttnade på poolen och fick tråkigt så åkte vi till en lokal jättestort marknad 
Och då hittade jag en jättesöt och annorlunda halvstor axelbandsväska med fransar!

skitglad blev jag då, har tänkt köpa flera stycken som jag sett i bangkok men den här var
så annorlunda och cool så jag köpte den med, inte alls farligt dyrt!
70:- dock så finns det ju mycket billigare väskor här i thai!

visar bild på den imorgon, måste sova nu.. har totalt vänt på dygnet...

det är så jobbigt, klockan är liksom 02.40 och jag är så pigg som att det var mitt på dagen.
neh, det ska det bli ändring på ska gå upp vid 08.00 imorn SENAST! :)

Först sömn sen poolen

natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0