Clutch mania



Jag har aldrig varit en sucker för märkes grejjer!
Men vad det gäller Balenciaga så skulle jag göra mycket för att ha originalet på den här väskan som
det verkar som att "alla" har för tillfället!

Men jag kan helt ärligt säga att jag har tänkt göra ett budget val vad gäller BALENCIAGA VÄSKAN!
Som många säkert vet kan man få tag på väldigt mycket snygga och välgjorda kopior här i thailand!
och jag har sett den här väskan överallt i hela thailand, snyggt gjord är den oxå.

dock fejk, men vem bryr sig!
inte jag iaf, för då får jag både en snygg väska som ser ut som en dyr väska och så kan jag göra en
helt galen sak och shoppa massor med små söta clutches i olika färger oxå!

Så det får bli några kopior med mig hem och så lite annat roligt på väskfronten.
Det finns ju en del utbud om man säger så.


Längtar såååååååååååååå till om 5 veckor då jag ska till bangkok och shoppa till jag droppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0