Broken coockielove

Jag har ätit min sista oatmeal raisin cookie från starbucks!  =(
Den varade bara några dagar men de var de bästa dagarna i mitt liv!
Kärleken mellan mig och en russinkaka på Bali ;)

De här kakorna som är de godaste jag ätit i hela mitt liv fanns inte då jag kom tillbaka
till thailand och skulle beställa en på Starbucks här...
De finns tydligen bara på bali!  jag är så ledsen över det.
då jag var på starbucks igår och skulle beställa det vanliga!
en stor svart americano, ett glas färskpressad apelsin juice och en russinkaka så gick
inte det!
jag glömmer varje gång, så igår splittade jag en morotskaka med pojkvännen ist för en
sån god kaka som jag ville ha...

Men idag var jag på ett annat cafe här nära oss perk och peck och där hade de hemmabakade
russinkakor som var små och söta och kostade 25 baht, de var jummy men inget slår en Balicoockie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0