Bikini buy

Jag köpte en ny bikini igår, en märkesbikini från Australienska kedjan Lifes a beach!
Jag älskar mönstret och de gröna plastpärlorna!
Den här bikinin var något dyrare än en bikini ska vara enligt mig, men jag är så trött på
att mina 200 bahts bikinis från turistshopparna sprickerl och går sönder hela tiden!
så då gjorde jag en investering i kvalitet istället.
Tror det heter Paisley mönstrat, oavsett så ÄLSKAR jag mönstret, sjukt snyggt. i löve it!!!
och den är superskön, idag har jag haft den vita storskjortan till vänster på bilden från provhytten
och så denna bikinin till det samt nine west sandalerna och min mockaväska.

Idag har jag fått mina visitkort, de tillfälliga som jag ska ha i nuläget, men sen bliur det andra då jag kommer
hem, fast eg så borde man göra de här ist, för det är hälften så billigt att trycka de här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0