Sommarvärmen är iaf här nu

Idag har jag legat och solat i några timmar, så nu är mina ben bruna igen :)
brännan från thailand satt iof fortf kvar så det var väll därför det blev brunt igen så fort.

Räcker nästan att vara i solen i en kvart för att bli knallbrun direkt på nytt. är ju bra så slipper
man tänka på alla rubriker och artiklar om hudcancer överallt för jag har aldrig solskydd då
jag solar här hemma i sverige.

kanske borde bättra mig.
visste ni hur sugen jag är på att åka till min släkt och familj i usa nästa år, ta en liten roadtrip från
New York till Los Angeles.
Först flyga till min morfars faster Greta som bor i NY och därifrån hyra bil och åka först till San Jose till vår andra släkt
eller till San F, eller varför inte åka till Miami där vi med har släkt och få se nu vart är det mer.
New Mexico, och så var det på några till ställen. men helst vill jag åka till new York och sen ta bil över hela landet och slutföra semestern i LA.
vi har ju gratis boende hos alla våra släktningar så boendekostnaden blir ju kanonbillig. :)
det ska vi försöka göra nästa vår och sen får det bli thailand i några månader igen nästa vinter..

Men nu ska vi först jobba 6 veckor och inte få så mycket tid över till varken familj eller vänner, som alla andra våra somrar
tyvärr. men så är det..

vill man tjäna money så är det jobba massor som gäller.
Näh nu måste ja sluta blogga och ta bilen till mamma och sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0