On my big list



Den här söta fina knallrosa klänningen är vad jag sparar undan pengar till just nu..
Den och hyrorna och vår heminredning då förståss...
Vet att det är onödigt dyrt för en klänning men jag vill ha den till vår speciella dag i september..
but i simply love it and i really want it for my special day in september.

Imorn bitti ringer min klocka 05.00 och 06.00 går vår bil härifrån och så har vi 100 mil framför oss att sitta
och sträckköra hela dagen imorgon... puuh vad drygt, tur att vi är två med körkort så vi kan turas om.

Fast jag tar första sovpasset ;) sen kan jag köra efter mitt morgonkaffe efter ca 40 mil ;) haha
nu ska jag till syster och kolla igenom hennes packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0