Midsommar någon...

Den här snygga jumpsuiten hittade jag på asos.com
Och den vore det ultimata valet för min smak nu på midsommar
Den är inte för kall och den är inte för varm.
och så är den skitsnygg och jag älskar mönstret och färgerna.

Alla mina sparkdräkter är i tubtopsmodeller eller dylikt. iaf så blir det bara axlar,
rygg och bröstkorg så det blir rättså kallt om det blir dåligt väder.

nu har jag varken tid eller råd att klicka hem den här snyggingen från asos så jag
funderar på ifall jag ska sy mig något liknande imorgon eftermiddag.
har ett fint tyg men inte i så bra material så att det går fort att sy.
Hmmmm, är lite osäker på min midsommaroutfit.
har så mycket fint som jag vill använda från min garderob från asien men om det
blir regn så är det tyvärr för kallt. Varför kan vi aldrig bara ha sol och skönt bra väder
i det här landet.

Sverige är inte ens kul att bo i längre...

Vill verkligen flytta till ett varmt land så man får njuta lite här i livet.

Vad ska ni ha på er på midsommar då?
Ge mig gärna något bra tips på vad jag ska ha :)




Source: www.asos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0