Fira syster imorn

Imorn blir det att fira min lilla syster som tar examen på sin skola.
Ska fota lite och visa korten sen.. :)

kommer bli jättekul att se henne gå upp där på scenen imorn.
hon har lånat ett par skor av mig för de hon beställde från nelly blev lite för
höga och hon vart rädd att snubbla däruppe på scenen :)
men jag förstår henne, inte så spec kul då man blir filmad osv och har en hel publik som
kollar på då man får sina betyg osv.


Såhär såg hon ut på balen förra veckan, hur vacker som helst vart hon.
och det var jag som fixade hennes hår och makeup ;) hah


Och efter cermonin imorn så ska vi till coco thai där vi bokat bord och då ska hon få sin examenspresent
från oss.
det ska bli supergott att äta där, de har riktigt bra mat. hoppas de har sin BBQ buffé imorn då blir
det extra gott.

efter maten så ska vi hem till mamma och bara umgås resten av dagen. kanske hyra film och köpa lite godis
eller nått sånt.

Ska bli så himla trist att jag inet får träffa mamma igen förens i augusti... :(  kommer bli en hemsk sommar utan henne
i min närvaro.......

Vi ska nämligen bort från 23 juni till 2 veckan i augusti....
Och mamma åker redan i helgen och kommer hem efter att vi åkt...
skit oxå.

men ska ta vara på morgondagen med mamma och mina syskon. det blir mysigt.

Idag har jag och Bfriend målat klart nästan allt i vårt sovrum, måste köpa lite mer färg till den sista väggen bara.
men sen är det klart :)  känns bra det blir skitsnyggt.

nu fattas bara sängstommen, tygerna och kuddarna. sen är det finito.

nu ska jag mysa i min babys famn..

natti natti


åååh jag är så glad att vi har internet igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0