stressad

Nu  är det tack och lov bara¨två veckor kvar tills jobbsommaren är slut och vi får återvända hem till vårt mysiga radhus på
landet.
Då ska vi inreda och dona i alla rum, samt tapetsera och måla om överallt,.

vi har valt ut vilken stomme vi ska ha till vår nya 160 säng, just nu har vi ju haft en 120 i de här 5 åren så det känns
som att vi kanske skulle ha en riktig säng nu, och ett riktigt sovrum.
Jag hann hitta en hel del snyggt på en vintageshop, inredning och möbler dvs nu precis innan vi åkte.
så jag köpte det jag hade råd med och så får vi köpa mer sen när vi e hemma igen.

Vi har en av de bästa vintage möbel utbuden där vi bor. så jag är supernöjd.
då kan man blanda gammalt med nytt och det blir så fint.

Just nu sitter jag med halva ansiktet sminkat och ska straxt checka ut ur vårt hotellrum sen ut på stan och ta en fika och
till banken och apoteket och ordna viktiga saker.

Sen åker vi vidare uppåt.
Längtar tills man kan strosa runt på stan en hel dag utan att känna den här ständiga stressen som jag känner nu.
see you soon everyone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0