Längtan


´Här står jag på beachen i Bali, det var väl ca 3 månader sedan ungefär..
Och jag längtar tillbaka till Livet i värmen, Inte till Bali men till Thailand där vi spenderade
mesta delen av våra månader i asien...
jag verkligen avskyr att bo här i sverige.
Det är aldrig tillräckligt varmt och fint här, och allting är så sjukt dyrt.
Jag vill och jag kommer att flytta ner till Thailand igen och bo där hela vintrarna inom en snar framtid.
jag vill verkligen det...
Men det får vänta iaf 1 år till. just nu ska jag fixa med allting som jag startat igång här hemma.

Idag blev det en bakpotatis med skagenröra till lunch, samt en hel termos med kaffe + kaffet på restaurangen :)
Ska straxt dra iväg här och jobba lite. se blir det nog i säng tidigt idag.
ska upp imorn vid ca 05.00

Näh men nu ska jag dona lite här, skriver väll mer sen kanske.
ha det bra alla därhemma. snart kommer vi hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0