I was Cold today in Kiruna


Idag blev det en kall dag på stan...
Solen sken inte alls som jag ville så det fick bli en lite tjockare stickad tröja/klänning från
Cubus, och ett par slitna ljusblåa jeansshorts från bikbok samt ett flätat brunt skärp även
det från bikbok...
till det ett par vita sneakers från h&m...
är verkligen i behov av en hårinpackning och en ansiktsmask till.
ska nog ta bilen till coop och köpa det nu...


Såhär får man klä sig i vårt kalla skitland SVERIGE....

Och såhär som på bilden nedan kunda jag gå runt mitt i natten i thailand och det var fortf så varmt så
man knappt stod ut. i love it...

kommer inom en snar framtid att flytta dit och bo där varje vinterhalvår om jag känner mig själv rätt..
Längtar så mycket tillbaks... sverige är aldrig varmt och det är dyrt att leva och bo här...
why bother


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0