färg i håret

Nu sitter jag med mörkbrun färg i hårbotten igen...
Jag är originaly mörkblond och jag var det under hela våran thailandsresa, men tröttnade rätt fort på det och gick tillbaka
till att färga håret mörkbrunt igen så fort jag kom hem...
Men när jag ser på de här bilderna från koh samui i slutet av april så känner jag nästan att jag ångrar mig lite för de var ganska fint trots allt...
men men, nu är det brunt och så får det vara just nu iaf... :)

Vi ska straxt kolla på fight club med brad pitt och edward norton. kul ska det bli, love that movie


Såhär såg jag ut förut idag innan jag la i färgen.
Drog mig verkligen för att ens lägga upp bilden, för jag har vart helt svullen , trött, risig och sliten hela dagen och det syns
i mitt ansikte och på min hudkvalitet direkt då jag mår dåligt.
trot det är för att jag börjar bli gammal.. :) höhö skömt åsido.
neh men ja vet inte vad det beror på.
ser allmänt rynkig och matt och blek ut på dena bilden,
men skitsamma.
det finns ju botox och fillers sen om det skulle vara något man inte gillar ;)

Men håret e iaf mörkt and i like it, so does M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0