down under och lite allmänt dagboksskrivande

m g vad jag är nervös inför imorn!!!
Jag har gått med på att följa med min Bfriend på en guidad tur ner
i Kiruna gruva som ska ta 2-3timmar och det är jättelångt ner man åker med någon typ av hiss.
allt känns jätteotäckt då jag både är höjdrädd och helst stannar ovanjord om man säger så...
undrar just  vad man ska ha fö outfit nere i en gruva ;)  kanske inte sina högsta klackar och en
fin tunika som jag köpt här i dagarna. bild på den sen...

Hah, neh det får nog bestämt bli mitt knallrosa allväderställ, märke Mckinley och så under det antingen leggins
och tshirt eller den vinrödaröda mysdressen..

Innan vi åker neråt down under så ska vi käka frukostbuffén och slappa på rummet i några timmar och sen ställa
bilen på en bra parkering där man inte får böter medans man e borta...

Är dock eg mer sugen på att käka på ett bra café ist och ta någon god mat och skippa frukosten...
men så har vi ju även betalat för att äta frukosten varje morron så då känns det onödigt att käka en sallad för 72:-
eller en potatis med röra för 89:- , men ack så gott det vore...

får väll bli en stor svart kaffe som vanligt och kanske en fikabit till det, men nu är jag stenhård på att sluta äta så mycket
socker.. mina tänder faller snart sönder pga min medicin dels och så för att jag lever på smågodis 6 dagar i veckan.

är så sjukt socker och godisberoende. jag är fullt medveten om det nu :)

men det är ju så himla gott.. :)
men imorn är det nya tag, försöka mig på detoxkost under någon vecka tönkte jag eller Gi metoden kanske.
måste ju verkligen rena mig och bli av med mitt sötsög.
får nog tala med min dietist igen.
har ju redan speciell kost , men måste fan få hjälp att sluta käka så mycket godis jämt.

Anyway, nu ser jag att klockan är rätt mycket så nu borde jag föröska somna, men ska läsa lite i stephanie meyers bok nr 1 först, är så beroende av den nu, :) kan knappt sluta läsa då jag börjar.
och snart kommer film nr 2, det blir helt underbart.

den ska jag ta med min syster och gå på i sthlm.
blir först en roadtrip dit med våran bil och sen lite shopping på dagen och på kvällen bion och sen hem igen :)
trevligt värre.

har kollat på inredning rätt mycket nu med, och vi har iaf bestämt oss nu hur vi ska göra i sovrummet och i min lilla walkincloset.. :)
så det blir mycket då vi kommer hem om en vecka. LÄNGTAR så

snart ses vi mamma, miss you so..

:(
många jobbiga tankar har börjat komma tillbaka nu då det snart är ett år sedan som jag kom hem till något så fruktansvärt att jag fortf inte har komit ur chocken och fattat att det har hänt.

vill inte ens tänka på det mer nu.... :- (

ses snart..
love you mami

kram och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0