Ray-Ban K, indianparlor, gula dressen och sandstrander

Det har blivit mycket anvandade av den gula sparkdressen fran cubus.
och sa har jag sakert kopt 7 par solbrillor innan jag hittade ratt men nu
blev det ett par klassiska svarta lack, lite overdimensionerade Ray- Bans
Kopior.

Och sa koper jag och de andra tjejerna ( vi ar fyra tjejer i 20-24 ars alder,
ja e aldst)
Anyway, vi koper iaf fotlankar i snygga indianparlor med mera pa
stranden da det
gar runt gubbar och tanter och saljer sanna for 100 bath som dyrast.

jattefina! =)

Nagra bilder bara for att visa min harliga semester!
 Nina vanster & jag till hoger som har snorklat i Nang yuan koh tao

 Jag dricker kaffe pa Had Yao beach Koh Phangan

 fotterna i sanden

 bilderna fran min undervattenskamera blev rattsa bra

 My 24 years birthday

 anslutningsbron till Koh nang yuan koh tao

 koh nang yuan, turtle island



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0