Nice ones

 

Sag snygga topshop 2009 idag
pa www.aftonbladet.se

De kommer inspirera mig valdigt
mycket nu i bangkok da jag sett
nastan exakt likadana plagg har
for nagra dagar sedan bara =)

= att min indianklanning fran bikbok
ocksa ar ratt lik dessa.
men far jag inte tag i liknande har nu
sa blir de nog de har tva jag koper pa
mig sen da jag ar hemma igen.

topshop alltsa
forresten sa var jag pa topshops skoavdelning
fast i bangkok, dar ligger ett av deras grossister
eller vad man ska kalla det, han salde iaf tygskor
i alla modeller till topshop i london for billiga pengar
men om jag skulle kopa direkt fran butiken som privatperson
sa blev det ratt dyrt faktiskt, da han hade bara akta av allt.

konstigt det dar, att dom koper in sa jakla billigt, han hade t o m
Fred perry original som sedan skeppas eller flygs in till england och deras
fred perry original butiker....
jaja men tur att det finns exakt likadana kopior har borta. =)

var inne i Chlo'e och marc Jacobs haromdagen oxa och kolla in 2009 kollektionerna
som redan fanns dar, dom hade assnygga vaskor och jag tankte kopa en tshirt pa
MJ men jag sket i det, spara pengarna istallet. for de ar sa sajtans dyrt pa de riktiga
butikerna..
och bangkok ar en riktig modestad, langtar tills modeveckan ar har da ska jag dit...

nu ska jag upp pa rummet och kliva i en bikini for att sedan lagga mig pa beachen

ching chong ha det bra

Kommentarer
Postat av: flores

guu, va fina kläder!=) och du passar väldigtbra i blont hår!

2009-01-21 @ 23:28:26
URL: http://floresstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0