Todays me


Såhär ser andra sidan av vår strand ut, kanske 60 meter från den bor vi. GREAT

Härligt att man kan sitta och gunga och kolla på havet om man känner för det

här går min baby en morgonpromenix på vår strand

Här är den underbara poolen ca 50 meter från vår lägenhet med utsikt mot havet...

Här sitter jag och dricker kaffe och käkar äppelpaj och surfar på internet gratis varje dag!






Jag idag
Vit tshirtklänning som jag köpt här på koh samui för 40 spänn
Min nyonrosa bikini från koh lanta
brillor från Bangkok, har både vita, röda och de bruna tonade + ett par svarta wayfarers
och indianväska i mocka med toffsdetalj från bangkok

på fötterna har jag mina VÄLANVÄNDA älsklingar som snart är sönder, nine west gladiatorsandaler från usa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0