Just some of the stuff i bought here.-

Såhär ser min arbetsplats ut då jag jobbar i sängen!
Min stora planner/kalender 2009
2 av de senast inköpta modetidningarna som ska lusläsas!
och så har jag min klippbok med mina olika favoriter från Catwalken i Milano och new york
spring/summer 2009!
Jag har klippt ut  ur 2 olika tidningar med bara catwalkbilder som jag sedan klistrat fast!
Sen min stora kaffekopp som otroligt nog är från ikea men jag köpte den på en marknad på
gatan för 30 bath här på koh samui!!!  vet att gunhild har likadan, fast från ikea.
därför det är kul!



Jag har köpt Amica som är en tysk fashiontidning!
Jag tycker bättre om den, instyle, nylon mfl istället för extremt dyra vouge! här i thailand är de dyra iaf.
så jag håller mig till de lite billigare tidningarna så får man mer mode för pengarna!

På bilden ser ni de smycken som jag köpte i bangkok!
har iof köpt en drös till men de är hemskickade.
Mina favoriter är charmsarmbanden och ormbanglen i guld och svart med röda stenar som ögon.
i mitten ligger massa fotlänkar.

Här är indianväskan i mocka i lite mer detaljerade bilder. jag älskar den, den är så söt.

Den gråa tshirten med ugglan har jag som strandplagg och den rosa är min håliga tshirt klänning
som jag visade på en annan bild då jag hade den på mig.
den är iaf superskön att ha en varm dag, fläktar skönt och älskar färgerna!
 
Den ljusgula tshirten med palmer på har jag på beachen till ett par ljusa
slitna jeansshorts...
Här är en bild då man ser hur den blåa glansiga tubklänningen sitter på!
 
En brun oversizeväska som jag föll för och köpte på mig.
man ser ju att det är en kopia på något men who cares, jag gillar den iaf.
den blir perfekt hemma sen!

Och här är mina solglasögon som jag har hitills!
men det kommer bli många fler.... =)

Nu orkar jag inte lägga in fler bilder idag, det är ändå inget roligt att ta kort
som inte går att arbeta med, för de finns inga bildbehandlingsprogram på något
internetcafe här verkar det som.

Så ni får ursäkta den dåliga kvaliteten och färgerna på alla bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0