Bali bali, men vill tillbaka till thailand

   
jag gjor en ansiktsmask varje kvall, har ar vi kvar pa koh lanta

 

Gardagens outfit, nu ar vi pa Bali
tunn skjorta i korallfarg, kopt pa Bali och mina bikbok jeansshorts
hanger fortfarande med...

  

Natt- taget fran hat yai thailand till Kuala Lumpur Malaysia

  
Pa Bali handlar man med Miljoner, vi har 6 000000 i planboken just nu, Skratt

  
Det finns konstiga statyer overalt och vill man lyxa sa ar det verkligen LYX
   
  

Stranderna var inte sa spec fina i Sanur dar vi bor just nu.
och det ar mycket turister och solstolar overallt!
vi akte en dag med motorbike till Kuta beach och spanade in surfingvagorna!
den stranen var lite finare men det gar anda inte att jamfora med thailand!

vi har tankt ta en surfingkurs nasta vecka.
onska mig lycka till, for jag har dromt om att lara mig surfa hela livet. =)
Det ska vall inte vara sa svart, har ju akt snowboard sen jag gick i 5:an och 
jag kan aven aka skateboard ganska bra!
men vi far se... det ska bli intressant.

imorgon ska vi se Risplantagen vid vulkanerna, ett stort tempel och djungel och regnskog
men en gube som ska kora runt oss hela dagen i en bil med Aircon, det blir najs.

nu ska jag hem och fa somn i varat mysiga rum, ska aka 09.00 imorn och bli borta hela dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

LOVE your body!

2009-02-14 @ 15:21:53
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0