Underbar helg

Jag har jobbat från morgon till kväll och natt i snart 3 veckor i streck.
Så sjukt stressad att det inte var roligt längre.
kände knappt aptit att äta om dagarna längre.

Och  jag har ju gått på Hatha Yoga varje torsdag i en termin nu.
Men i torsdags var sista gången för terminen. väldigt tråkigt tycker jag.
Älskar yogan och att få slappna av en gång i veckan i en helt annan miljö är
helt underbart.

Så nu i helgen som var fre-sön var det 3 dagars yoga med allt från meditation & andningsövningar till yoga övningar så svetten bara sprutar för det är så avancerat och jobbigt. :) men på ett bra sätt

Jag kunde dock bara gå Lördag och söndag och det var det bästa jag kunnat göra efter alltmitt stressande i livet.

Det började med 08.00 yoga och andningsövningar och meditation och avslappning till l 10.00 
sen vid ca 10.15 fick vi gå ner i det här jättefina rummet och köket där yogatränares fru hade gjort iordning
frukost till alla, det var ekologiska produkter bara och jättegott nybakat bröd.

Sen sitter man där och njuter av den goda frukosten helt nytränad och avslappnad.
helt underbart kändes det. sen samma sak igen påsöndag morgon.
kom hem vid 11.30 båda dagarna och kunde då jobba och känna ett lugn på ett helt annat sätt än innan den här helgen.

Tog inga bilder innifrån Yogasalen då det var andra personer där också som inte vill vara med i min blogg :)

Men på mig hade jag svarta yogabyxor som jag köpte i thailand och en långärmad svart tight tröja och lila sportbh.

Yogahuset som vi är i är i tre våningar och jag tror att det är roomservice som gjort om stälet, annars var det
något annat sånt där program på teve. :) men det är as fint.

Här är mittenvåningen och där kan man hänga upp och ner i gungorna, eller gå in innanför några skynken och bli masserad samt så finns ombytesrum och toaletten på mittenvåningen. superfint 


Det står fina buddistiska statyetter lite överallt. och så är det levande ljus och rökelse tända då man yogar.


Här lånar man yogamattor om man inte har någon egen


Här nere stod frukosten klar då vi kom ner från Yogapasset.
Så väldigt mysigt och fint kök.


I hörnet av köket finns en mysavdelning där man kan slappa och läsa böcker eller bara sitta och prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0