My skin is bad here are some tips for you

Jag har verkligen jättedålig hy och nästan alltid problem med små finnar
och utbrott, men det händer att jag ibland får den mest perfekta huden då jag väl
tar hand om den på rätt sätt.

Jag har fått en rubbning i kroppen både, hormonrubbing och med ämnesomsättning mm.
pga min tarmsjukdom och alla mediciner jag äter.
Så jag kommer nog tyvärr att få stå ut med dålig hy resten av livet.

Ja menar jag fyller 25 om några dagar och jag har fortf finnar?
hallå, och jag känner mig som någon fjortis eller nått när det aldrig försvinner.

Men nu ska jag tipsa er om den hjälp/produkt jag köpt för att ta hand om min hud.

Nuskin heter produkterna och maskinen så jag gör egna behandlingar på mig själv här hemma.
maskinen kostar ca 3000:- har jag för mig.

den fungerar skitbra på min hud och jag använder nu alla deras hud och sminkprodukter också.
har världens bästa lermask därifrån och det finns verkligen hur mycket bra som helst som Nuskin
har att erbjuda.

Såhär ser maskinen och produkterna ut.
jag gjorde en behandling imorse i ansiktet med kapslarna.





Sen dricker jag minst 4 tillbringare med vatten under dagen och på kvällen 2-3 till.
Jag vet, det låter väldigt mycket, men det är det inte. testa får ni se vad vatten gör underverk för våra
kroppar och vår hy, hår mm.

(men jag måste dricka extra mycket vatten pga mitt medfödda njur/och urinvägssjukdom)

Men vatten är ju livets källa och jag älskar vatten, smaken av rent vatten är ljuvlig och man kan göra så
mycket med vatten.
Stoppa ner isbitar, frysta hallon eller lime och citroner eller gurkskivor så ser det finare ut.




Och så har jag även en Aloe Vera växt hemma som jag fick av min moster.
den brukar jag bryta av blad ifrån en gång i veckan och smörja in hela ansiktet med
den rena aloe veran.
spec de tillfällen som jag inte kunnat låta bli att klämma och riva i ansiktet.
får man ett sår i ansiktet så är aloe blomman jättebra.
använder det på brännsår och rivsår från katten oxå. ja det är bra till allt.

så investera i en sån växt och sköt den väl så har ni en gratis skönhetsprodukt som slår
de flesta dyra produkterna. vad gäller att få huden att vila och läka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0