Min 25årsdag var perfekt och underbar


Min dag har varit helt underbar!
Jag har spenderat den med hela min familj, mina svärföräldrar och min sambos syskon.
Jag har bjudit på Panang Gai och Chicken with cashewnuts and ginger med ris, bröd och pesto

till efterätt bjöd jag på mina hemmabakade morotskakor och hemmagjorda kladdkaka, till det även bullar
och i ugnen gjorde jag Gino, jordgubbar,kiwi och vit choklad och vaniljglass. 
och så massor av kaffe ur kaffemaskinen.

Presenterna var perfekta och jag är så glad. Tack alla mina nära och kära för den här fina dagen.
Fick Pengar av min familj till vår flytt eller till en Overlock, har ej bestämt mig ännu, men superbra.
behövde ett tillskott så tack älskade mamma, av svärföräldrarna fick jag en helt ny snowboard då min har gått av.
hur bra som helst, och snygg var den med. tack så hemskt mycket för denna dyra och mycket fina present.

av min Babylove och hans bröder med deras respektive fick jag pengar till att fixa mitt hårsvall som är i stort behov av ett frisörbesök.
och av Sofia fick jag hemmabakade lussebullar och jättefina tvålar =) tack gumman
 

Superbra allting, tack så jättemycket.  hoppas maten och fikade smakade.
NU på kvällen då alla åkt hem så har jag fått massage samt en helkväll med ostbricka, cider, godis och New moon
på teven ihop med min älskling. tack för att du finns :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0