Jennys brunch ;)



Jag kunde inte låta bli att äta våra inte så snygga men sjukt goda lussebullar som vi bakade förra veckan.
äter hellre bullar till frukost än en torr tråkig macka med någon äcklig ost eller nått.
usch, är så trött på mackor och baguetter med röror osv.

har nog förätit mig på matbröd.

Men iaf så börjar jag dagen med detta:
1. min dagliga shot/påse med Kyäni Sunrise
2.  4 droppar av Body FX under tungan
3. mina mediciner samt alvedon
4. en kanna vatten
5. vanligtvis kaffe men idag fick det bli grönt ört tee improterat från thailand.
6. en hel grapefrukt äter jag varje morgon för att min tarm skalla börja arbeta.

Då ska jag bara berätta en liten sak för er om Kyäni...
det här kosttillskotten började jag ätaför nu 2 månader sedan.
sedan dess har jag fått 40% resultat på min tarmsjukdom, 70% resultat på min njursjukdom
och så har jag fått friskare hår, fräschare hud, förlorat ca 4-5 kilo i vikt (inte för att det var nödvändigt alls)
men bären och frukterna och vitaminerna gör så att ämnesomsättningen och förbränningen kickar igång i rekordfart.

Så det är ju ett plus för de som vill gå ner några kilon =)

jag märker tydligt av en pigghet och positivitet i mig själv.
innan jag började med Kyäni var jag påväg neråt i en lite svacka/depresion pga den familjemedlemen som jag
förlorade förra året. det blev för mycket därett tag.

men så direkt då jag börjae med blåbärsshotsen från alaska så försvann min svacka och jag blev aldrig deppig.
ist blev jag en glad skrattfylld och lugnare tjej som märkligt nog känner att jag har lättare att tänka och koncentrera mig.
och det står i innehållsförteckningen att man får klarare hjärna mm.

och detta har även de andra i min familj märkt av att man kan tänka klarare.
och att man orkar mer.

men det allra bästa för mig är att jag har fått hjälp med min tarmsjukdom.
det var hela syftet med att börja med Kyäni, och nu kommer jag aldrig sluta äta den här påsen varje morgon.

Jag har trott att det var meningen att jag skulle få nys om Kyänis produkter då jag fick veta det. för de lanserades inte i sverige förens i oktober men jag fick veta att det fanns i sverige iaf redan i augusti.

Ja, allt eftersom det faktiskt gett underbara resultat på min nedbrytna och sjuka kropp.
ni ska veta mina vänner att om jag inte hade medicinerna, hjälpmedlen och min familj så skulle jag nog vara sjukpensionär nu. för så pass sjuk är jag.
men sen jag började med Kyäni som sagt så har jag fått ny kraft och orkar i nuläget ha tre jobb.
dock är alla hemifrån, för jag skulle inte orka mer än 50% på en arbetsplats.

Men här hemma går det kanonbra för då styr jag själv hur jag vill jobba.

Här finns info om Kyäni och det man vill veta. Jag ÄLSKAR bär och frukter i allmänhet
så kommer aldrig sluta äta de halvkilo frukt jag äter varje dag utöver kyäni.
men för er som har svårt att få i er de viktiga vitaminer, antioxidanter och mineraler
som våra kroppar behöver.

så är den här påsen helt perfekt.

läs mer här är ni snälla.
http://www.goblueelite.com/

och är ni intresserade av den här produkten nu ;) så hör av er till mig.
Jag har blivit Distributör.

[email protected]





Kommentarer
Postat av: Frida

Pris?

2009-12-10 @ 11:16:08
Postat av: Jenny

Hej Frida!



Kyäni sunrise kostar 480:- i månaden om man köper et paket i månaden.



men jag köper 3 i månaden för 1060:-

så då blir det 350:- per förpackning och så kan du ju sälja 2 av dem för 480:- fullpris då kostar dit paket runt 60:- i månaden :)



skriv till [email protected] om du vill veta mer



kram Jenny

2009-12-10 @ 15:46:01
URL: http://fashionismysecondlove.blogg.se/
Postat av: emmi

är det zoloft, de två tabletterna? ser ut som det, tar dem själv:)

2009-12-13 @ 20:19:18
URL: http://emmismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0