skoorgazm...

OKEJ!
Jag hade en valdigt d[lig dag haromdagen och jag ska inte ljuga for er.
Jag ar valdigt trott pa internet for tillfallet och jag kommer kanske att gora nagot nytt
liknande en ny blogg eller hemsida eller nagot, vi far se.
for jag tycker ju fortf att det ar kul att skriva och lagga upp bilder osv..

anyway igar hade jag en heldag i orebro med en vannina till mig.
vi var dar fran 14.00 till 22.00 och tokshoppade rent ut sagt.
det var oppningspremiar av ett kopcentrum och sa var vi pa williys och hon storhandlade till
sin familj darhemma.

Bra att passa pa da vi har bilen sa man far hem allt.\hur trevligt och roligt som helst hade vi
det far vi gora om snart igen.

Jag kopte ett par stovlar pa scorett som jag suktat efter ett bra tag nu. kunde fan inte halla mig och det
ar total skoorgazm. eller vad man ska saga, jag som ALSKAR skor och spec high heels platforms.
sa sjukt snyggt.

och idag da jag invigde mina nya pjuks sa blev jag exakt lika lang som Min Bfriend han ar 184 cm ca lite mer kanske

Hahaha shit va lang jag blev, de kandes inte sa hoga da jag gick runt inne  pa scorett igar.
fick en nyckelkedja slash snore av personalen for att ena skon var lite annorlunda och utgadd men de hade bara ett
par kvar i min storlek sa jag slog till iaf.
som om snoret hjalper mig liksom, ska jag ha nycklarna  skon eller de passar ju fortf inte battre for att jag far ett cenilsnore haha

neh men de var sa gulliga tjejer som jobbade dar sa det ar lungt.
nu har jag ju hostens snyggaste stovlar i min ago sa jag ar helnojd.




Jag fick btw marknadsfora min webshop lite igar oxa, bade pa bikbok och gina tricot hos tjejerna dar, sa om
jag far ha lite reklam for min kladaffar dar sen sa vore det ju perfekt.
sa nu blev jag glad igen, det kanns skitkul..

Imorn ar det noramarken har som valdigt manga vi kannar bruka aka till och ga pa.
min baby ska jobba dar med sin far och co och jag kommer val till att fa bli chauffor imorn och sakrt ikv med.
har kopt en bok idag och en dvd.

at nyss en grekisk sallad hemmagjord, och hemmabakade foccacia brodet och sa lite smagodis och typ 13 koppar kaffe dvs en hel kanna sjalv heh.
sa magen varker ratt rejalt just nu.

nu ska jag gora mig iordning och forsoka fa fason pa det har toklanga haret..

Och till lilla sota Nina som jag vet brukar lasa har ibland, ha sa kul pa gotland och nasta vecka har vi mysdag med shopping och god mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0