Kräftfest



Jag hinner inte lägga upp några bilder nu, får bli lite senare inatt då vi kommer hem igen.
Ikv är vi nämligen bjudna på kräftfest hos Björn och nina.
Det blir bröderna dalton och deras respektive :)
Aka vårat resesällskap under asienresorna.
trivs väldigt bra ihop med lillpluttarna Nina och Sofia, trots ålderskillnaden..
:)  men nu är vi tyvärr supermätta av all våran mat som vi smällt i oss, så vi får se hur många
kräftor jag får i mig.
Men det är kul att bara ses! och snart flyttar ju Nina och Björn upp till Ninas skogar runt Arvidsjaur så
vi måste passa på att ses medans vi bor nära varandra..

men nu ska jag fixa håret och KLEDERNA ...  =)

ha en bra kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0