inte höst riktigt än va...



Alla pratar om hösten hela tiden verkar det som...
Jag är inte alls redo för att anvöända höstkläder nu..
Visst ska det bli kul att införskaffa mig en fin höstgarderob i år igen.
snygga stövlar och en fin jacka men jag vill fortfarande springa runt i bikini
och fina strandtunikor och njuta av sol och värme i några månader till.

Jag vet att jag inte borde längta så efter att ha sommar och värme eftersom jag
bodde i sol och värme från december 2008 till maj 2009 och verkligen borde vara nöjd.

Men det är jag inte, jag vill inte ha snö och kyla.
jag vill bo i värme och vid havet.

Men vem vet, snart kanske den flytten bli aktuell för oss.  : )
man ska aldrig säga aldrig..

NU ska jag jobba lite här hemma på laptopen och lite pappersarbete.
sen ska jag laga mig en tonfisksallad och sen till kvällen blir det förberedelserna inför att tapetsera vårt teverum.
köpte tapeterna igår, och troligtvis får vi upp dem ikväll redan.

man har ju lärt sig att tapetsera nu så  ; ) hehe
sovrummet blev ju super, känns som att bo i ett fint hotellrum nu i vårt sovrum. nice

näh men nu måste jag jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0