vi fick den...

Idag har vi firat att vi fick lägenheten eller radhuslägenheten ute på landet som vi ville ha...
Tur att man har kontakter säger jag bara, för hur lätt är det att få en lägenhet i sverige, 1.a hands
kontrakt och allt trots att man inte ens är hemma i sverige eller har träffat hyresvärdarna.

Det bästa av allt är att vi får flytta in samma dag som vi landar i sverige och vi behöver bara betala hyra
för  Maj som jag fattade det...

detta firade vi med att ta en varsin ansiktebehandling på Hanako Tokyo, en kaffe på starbucks och en
salamipizza från vår favvoitalienare och nu ska vi in till stan och ta en helkroppsthaimassage.

sen blir det mysa framför en film.
är så himla glad nu, vi fick den verkligen...   =)

woho

nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen bege mig in till ett massageställe som vi vet är duktiga,
och de ska få jobba extra mycket på min onda vänstra axel och så tar jag eventuellt en manikyr
och pedikyr när jag ändå är där, vore skönt att ha naglarna fixade innan vi reser till nästa ställe
på lördag natt...

 

Jag på starbucks, jo jag var jätteglad men jag pratade och gjorde
något med armarna precis när B-friend tog kortet...
Så det får duga som dagens jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0