vad har jag gjort...

Nu har jag råkat shoppa lite för mycket...
Vi som redan skeppat hem saker och kläder igår, så då
trodde jag ju att det är ju mycket plats kvar i resväskorna.

Men icke...
Nu blir det nog problem på flygplatsen på måndag natt.

Men hoppas det går bra, annars är det väll bara att punga ut
för övervikten då.

imorn är nog sista soldagen för mig, på måndag ska man fixa allting
inför flygningen som tar 18 timmar sammanlagt. pust...

jag har bestämt mig nu, jag går till forever21 imorn och köper skorna som
jag drömt om sen de kom in på sidan..

får väll flyga i dem då om det blir för tungt. vill så himla gärna ha dem i min ägo.
och det är väll lika bra att passa på när man bor 200 meter ifrån forever21 och
det inte finns hemma i sverige ännu...

Idag blev det lite inköp från gatuförsäljarna utanför siam square och little siam som är
mina favoritkvarter med de bästa Butikerna..

kameran laddar nu så visar lite bilder på några av plaggen imorn.
fick tag i ett gäng coola tshirts och så några jeansshorts...

nu ska vi ta natten här, klockan är 02.06 lördag natt.
imorn ska jag äta en mumsig fruktsallad till frukost med jordgubbar,kiwi och vindruvor.

Och en stor kaffe från starbucks. yum
synd att jag inte hann få klart mina stämlpar på starbucks innan vi åker.
men man kan ju inte dricka hur mycket kaffe som helst bara för att få en kaffe gratis efter 16 stämplar

eller vad det var :) haha

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0