I love shopping when it is this cheap...

Jag åt en halv tonfisk bagel och en kopp kaffe till frukost idag, det var mums...


Det här har jag haft på mig idag, klänning och skärp båda från forever 21


Det här hade jag på mig igår, transparent tshirt forever21, jeansshorts thaimarknad


Dessa två paren har jag löpt hitills, de tanfärgade med studs från koh samui och de svarta med mockafransar  forever21


Såhär ser de ut på, Minus skavsårsplåstren som jag fått av mina andra sandaler då... inte så snyggt



Jag hittade ett helt ställ med skitsnygga väskor inne på forever 21, samt en fin fransväst som jag INTE köpte,
Men vill väldigt gärna ha den med, och så hittade jag den blå och den grå clutchen med stora nitar som jag bloggat
om i tidigare inlägg, fast då var det den rosa jag föredrog, men de här var med fina. dock dyra som attan.



Jag saknar förra veckans boende på phiphi island, då man är i bangkok som är smutsigt högljutt och hetsigt
så drömmer man sig tillbaka till alla andra månader som vi spenderat på stränder och vid pooler...

ah vilken härlig semester vi har haft...
Men nu åker vi hem om några dagar bara och det har varit helt underbart...

Men nu ska jag hem och jobba och starta upp ett företag...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu blir jag nästan irriterad! Har precis kommit hem från Thailand och tog 3 dagars shopping i Bangkok men hade ingen aaaaaning om att de hade Forever21 där! Fan att jag missade det!! grrr

Måste jag åka tillbaka nu.. ;)

2009-04-17 @ 14:10:18
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Matilda

Hej!



Hoppas du har det bra och njuter av solen :) Här börjar det bli varmare och varamre, skönt det ;D



Jag undrar lite vad dom tanfärgade skorna kostar med kilklack? De är så otroligt fina och skulle så gärna vilja ha ett par ;D



Ha det så bra sötnos!



Kramar Matilda

2009-04-23 @ 12:28:44
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0