Kom på en sak

Det var flera som undrade.
Så, så här ser min hårfärg ut i nuläget!



Nu har vi packat klart alla våra saker, imorgon bär det av mot phuket och sen
till Phi phi i en vecka, efter det är det BANGKOK som gäller! =)

Oj vad det åskar och blixtrar här på samui nu, helt sjukt vilket oväder vi har!
tror jag måste dra ur datorn nu annars blir det väl kortslutning eller något..

Vi som skulle gå en kvällspromenix nu till 30 bahts internet cafeét, jag ska skriva
ut en grej från tullverkets sida så jag kan plugga på färjan imorn..

Idag har jag på mig en av mina sparkdräkter som jag köpt här på ön, men kanske
måste ta på mig något varmare nu då vi ska gå en bit...
Äh jag köper en takeaway kaffe på vägen dit, den får värma mig.

Såhär ser den iaf ut, hade dock svårt att få till en bild idag.. så den här får duga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0