Jag idag...



Blev en hel del shoppande idag med, hade dock ett par andra klackar på mig då så har rikitgt
ont i fötterna nu... :)

sprang runt från 14.30 till 21.30 med högsta klackarna i bangkok i think. hahah

var typ 5 huvuden längre än alla thailändare och det var en thailändsk tant som kom fram till mathias då vi satt och drack
kaffe på ett cafe.
och hon sa såhär..

Your girlfriend looks lika a supermodel, very beautiful... :)

Då sa han till henne.
Oh you think.. thank you so much, i know...

det kan ju vara lite överdrivet kanske men det var ju kul att få en sån kommentar ibland.

det är den tredje här i bangkok på två dygn som tror att jag är modell... 



Och de här armbandet köpte jag av en designer igår...
I love it...

det blev inga skor idag på forever21, måste tänka lite till innan jag investerar i
dem... men jag vill verkligen köpa dom, men det är ju bra om man kan gå i dom oxå
och att dom inte bara blir ståendes som en prydnad.

de är ju bara så jävla snygga. blir skotokig här.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0