hemma

Nu har vi varit hemma sedan i tisdgas kväll!!!
Det känns helkonstigt att vara på svensk mark igen..

men det var helt underbart att ha en mamma med tårar i ögonen som stod
på arlanda airport och inväntade oss med många kramar..

Det känns underbart att vara hemma hos min familj igen...

Dock så saknar jag värmen och nu när man har solbrännan kvar så
småfryser man mest hela tiden trots det vackra och soliga vädret...

det r stor skillnad på 45+ och 10+    =  )

Idag ska vi köra sista flyttlasset till vårt radhus som vi ska flytta in i från och med måndag.
tills dess vill mamma att vi ska bo hos henne, så vi gör det nu..

är ju ändå här varje dag ändå, så det känns bara kul att bo här..

Det är så himla mycket att ta tag i nu, spec allting jag har shoppat med mig från
bangkok  ;) heh

satt en halv natt och sorterade kartonger med stuff som jag skeppat hem från thailandet.

anyway, allt är bra med oss och jag skriver mer då vi är lite mer i ordning...

Har dock stora probs med min magtarmsjukdom så jag ska kontakta min läkare idag
och så får vi se om det måste bli en ny operation igen för den som jag genomgick i oktober 2008
har inte gett bra resultat... : (

nu ska jag dricka upp muggen med nybryggt svart kaffe och sen fixa adressändringar mm.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0