NU börjar min fasta inför operationen imorgon

Snart är det dags för min operation.
om tolv timmar för att vara exaxt.
Jag är så nervös så jag skakar nästan.
Tänk om något skulle gå fel!?
Neh, men det ska väll gå bra.
det dom ska göra är att de ska operera bort
en bit av min tarm så jag får mindre besvär med den
i framtiden.
men den här operationen kommer tyvärr inte att bota mig från
själva sjukdomen utan den kommer bara göra så att jag slipper
en del av det andra felet som är på min tarm.


Det här är en jäkligt tuff vecka i mitt liv & jag kan inte fatta vart jag
får styrkan ifrån att vara så stark och apatisk hela tiden.
jag ska operera bort en bit tarm imorgon och begrava min älskade
& bästaste underbaraste människan i mitt liv på fredag.
men ändå står jag på benen och försöker att leva ändå.
men idag var jag nästan på gränsen att klappa ihop helt och hållet.
tur att min familj och min älskade pojkvän finns här för mig.
Fasiken alltså imorn händer det som jag väntat 3 ½ år på!!!
jag borde vara glad men det är jag inte.
jag vill sova nu och inte vakna imorn.
skönt det vore att slippa känslorna och tankarna för några veckor bara.

Vi har iaf thailandresan och de tankarna som piggar upp. men annars
finns det inte mycket som gör att man vill gå ur sängen på mornarna.



sorry att det blev ytterligare ett deppigt  inlägg. =/
den här lila klänningen ska jag ha med mig till thailand sen.
nu ska jag sova så jag klarar av att bli nedsövd imorgon.
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0