hösten är här nu



Det har verkligen börjat bli kallt här där jag bor nu på senaste dagarna bara.
tråkigt höstväder med regn och blåst.
Sitter & väntar nu på att min pojke ska komma hem från jobb och vi ska
försöka att fira våran 4-årsdag utan att jag ska bryta ihop & gråta hela tiden.
men det känns rätt svårt och avlägset just nu.
men det är ju trots allt 4 år och vi ska laga någon fin middag tillsammans
och bara mysa.
han är det underbaraste som hänt mig och jag trodde inte att det fanns 
människor som är så underbara och bra som du är.
det stödet du ger mig nu under den svåraste tiden i mitt liv är otroligt
starkt och jag verkligen känner den kärleken som du ger. det ska du veta.
tack för att du finns mathias.

såhär ser jag ut idag btw.
facet är osminkat, tårigt och svullet så det får ni ingen bild på.
men annars är det en svart tshirt klänning med stor ficka på sidan från åhlens 149:-
och svarta strumpbyxor från h&m 29:-
Och de svarta älskade platå pumpsen från h&m


nu ska jag ta en dusch och sen planera vad vi ska äa ikväll.
är sugen på ungnsbakade rotfrukter & kött, men det tar sån tid.
får se...

ska lägga upp bilder på mina höstskor som jag bunkrat upp med
lite senare ikväll. eller imorgon. nu ska jag ordna lite annat.
 

Kommentarer
Postat av: ediot

gillade första bilden- borde va din header tycker jag-superfina skor.

sov gott

2008-09-07 @ 21:48:42
URL: http://hanmedhatten.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Hej gumman.

Du ar utmanad i min blogg - ger dig nagot att sysselsatta dig med en liten stund.

Forlat att jag inte ringde idag - vi kanske kan horas pa tisdag kvall? Kram

2008-09-07 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0