Har bunkrat upp med svarta skor till hösten



Jag har hittat massvis med snygga skor som jag velat beställa från sidor
som topshop.com  asos.com  forever21.com  mfl

Men sen insåg jag att jag har ju faktiskt rätt många par skor redan som
jag har köpt på mig vid olika tillfällen.
är ett par bara häruppe som jag köpte nyligen och de är från h&m, platå med snörning
de andra är från wedins, din sko, h&m och skopunkten.
önskar mig normalt väder nu så jag kan börja använda höga klackar jämt.
fast jag blir så lång i det så folk tittar konstigt på mig.

wierd.
det är ju snyggt med långa tjejer. så sluta glo

nu ligger min daerling och sover på min mage, det är supermysigt.
han ska upp klockan 05.00 och skjuttsa sin bror och hans tjej till tåget.
stackare, han får aldrig sova ut.

OCh min influensaliknande förkylning har inte blivit bättre.
har så ont i halsen att ja knappt kan prata.
imorn sk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0