guess what



Idag har det varit världens längsta dag...
Såhär trött & flottig ser en tjej som väntat och övat hela morgonen
och sen klockan 16.00 fick godkänt på sin uppkörning. :)

Det känns så skönt att äntligen ha körkort.
Jag hann ju bli nästan 24 år innan jag tog det, men bättre sent än aldrig...
synd bara att allt annat i mitt liv är ett enda stort kaos just nu och det är
rätt svårt att ge er ett leende.
Men jag är både glad, lättad och lycklig över körkortet.
har bara lite svårt att le nu för tiden.
men jag är så jävla bra som klarade min uppkörning. stolt är jag. =)

nu ska vi mysa ner oss i soffan med en film och vindruvor.
natti natti


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis gumman!! Du SKA vara stolt som klarat korkortet, vad duktig du ar.

Manga kramar

2008-09-17 @ 09:39:27
Postat av: V

Och Gratulationer igen i massor från din extrafamilj i Stråssa. Kram,kram :)

2008-09-20 @ 14:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0