Dagen

Idag har jag och min familj vart och träffat den kvinnliga prästen som
vi ska ha på mormors begravning.
det var tufft & jobbigt att sitta där och tala om mormor.
det kändes så nära då att hon faktiskt är borta...
tror inte att jag förstått det ännu...
har fått våra 400 kort som vi skickae efter från fuji nu oxå, så
jag har gett mina mostrar sin del av korten idag.

Så nu är det bara att invänta begravningen då som blir den 26/9  :(
det är ju eg rätt sjukt att jag fick min tarmoperationstid den 23/9 bara dagar
innan begravningen då jag väntat i 3 år på den här operationen.
så den här månaden blev överfull med jobbiga händelser och väldigt
hemska upplevelser.
igår ringde btw min far och berättade att min farmor fick en stroke igår så
hon ligger på sjukhuset här nu oxå, så jag och min bror var där idag innan jag åkte till
mormors präst....

vad är det som händer... hur mycket ska man orka med....

det är fan ett under att jag klarade att genomföra körkortet igår. jag måste ha
haft mormor med mig som en ängel eller något för jag kände både lugn och styrka
då jag körde. men det var endast då som det kändes så. annars är man ju rätt utpumpad
efter allt sorgearbete som förövrigt inte går så spec jättebra.
vi kan inte förstå hur vi ska klara oss utan henne!!!
det känns just nu omöjligt.

nu ikväll så har vi ätit tacos och firat lite att jag klarade kortet.
jag har haft lite laundryday oxå och då blev jag smygfotad av min pojkvän då jag
var på väg in i huset igen.

 

Ja just det, jag har gjort världens töntgrej....
Mathias fick för sig att han skulle beställa någon sorts träningsmaskin från tvshop
och jag tyckte det vr totalt onödigt, men han skulle prompt göra det.
så då sa jag att , ja okej men då vill jag oxå ha något från tvshop.
=) och då blev det det här sheer cover, mineralsminket som hollywoodkändisarna
 använder enligt reklamen.
vi fick varorna idag men har ej testat ännu.
berättar sen om det är bra =)


nu ska jag äta min påse med godis och kolla på desperate housewives

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0