Dagen innan operationen

Idag ska jag till Örebro med sofia och ev nina.
Vi ska kolla in nya köpcentret och bara umgås
och planera och prata lite inför thailandsresan.
Fast dom åker redan nu 25 oktober och vi måste
vänta tills 14 december, men vi hinner ju hänga i 2
månader iaf så det blir kanoners.

Jag ska inte handla något spec idag, måste spara på
mina pengar.
Men får jag se den här clutchen igen fast med billigare
prislapp så kanske jag slår till.
Den här är från asos. tycker den är så söt och den skulle passa
bra som miniväska i thailand.









Det är på ett ungefär såhär som jag ska fixa mitt hår
i färgerna alltså.
Men hade även tänkt bleka lite slingor i topparna.
då jag var i thailand senast i tre månader så var det så
drygt att ha mörkt hår med utväxten som blev på en dags
stark sol i princip.
så jag gör som sofia och fixar håret lite ljusare.
fast hon tog helblekning och jag ska köra på att göra det
mörkblondt/ljusbrunt.

nu har jag bara en &  en halvtimme på mig tills jag ska hämta upp sofia
så jag måste börja få på mig en outfit for today.

Skriver mer ikväll.
det är så mycket nu så jag vet inte ens om jag orkar berätta om det.
=(
 


Kommentarer
Postat av: ediot

lycka till imorgon

2008-09-22 @ 19:20:32
URL: http://hanmedhatten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0