dagarna är långa som år

allt är tufft och jobbigt och dagarna känns som år.
det känns som att jag har en pågående hjärtinfarkt hela tiden.
det värker och gör ont både i hjärta och mage.
varför var det här tvunget att hända för!!! det är så himla orättvist.

idag har vi firat min baby på hans 25 årsdag!
hans mor och bonusfar + syskon kom hit och så var mamma och sanna här.
det blev trevligt ändå trots omständigheterna.
jag gjorde mitt bästa för att göra det till en bra dag för honom.bakade kladdkaka, bullar, och två pajjer.
så tror han blev nöjd.

nu senare på kvällen så ville mathias ta kort på mig...
så efter ett tags funderande så sminkade jag mig med lite brun ögonskugga och vattenfast mascara och läppglans
och så fick han ta några bilder som han ville.
såhär blev resultatet av dom.

       
  

det var faktiskt skönt att fota lite och tänka på något annat för ett tag.
men nu ska jag försöka somna....

JA just det, sådär ser mitt hår ut då jag låter det självtorka


natti natti....
och fyyyy vad jag är ledsen

Kommentarer
Postat av: Anonym

sådana fina kort på dig , kram V

2008-09-15 @ 10:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0