Tradera

Just det...

Idag ska jag rensa ut halva min garderob (hälften av alla plagg är helt oanvända)
och de ska upp på tradera under kvällen.
så jag skriver ut adressen sen så kanske någon kan göra ett fynd i min garderob.
=/




Ueeeehk idag har jag ingen bra hårdag...
längtar verkligen tills jag ska till frisören och fixa slingor och färg.
dagens kläder
Catwomen tshirt som jag klippt och sytt om till linne, h&m divided
Cremefärgad stickad kofta med flätning, bikbok
Mörkblå stuprörsjeans med dragkedjor som jag sytt i längst ner, h&m squin
Svarta platåskor, h&m
Jacka, svarta höstjackan, en trenchaktig modell med största kragen jag skådat
Väska, den lilla svarta med kedja


Sitter hemma hos svärfar nu och fixar mina auktioner å laptopen medans mathias är
ute i garaget och jobbar.
ska käka tacos till kvällen om det inte blir för sent, blev så sugen på det och jag hade fått in pengar
på kontot igår, så ska unna oss en tacoskväll...

Kommentarer
Postat av: Em

fin bilden pa dig nar du har solskenet i ansiktet.

2008-10-27 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0