Snabb väska


Jag beställde den igår & den kom idag i postlådan :)

den var verkligen över mina förväntningar & jag är officielt kär i väskan... =)

Väskan är från www.chique.se

den är så himla söt & det känns nästa som att det är en äkta MJ, för den är så välgjord
& bra kvalitet.
funderar på om jag verkligen ska ta med den till thailand, kambodja, fillipinerna & malaysia
eller om jag ska lämna min lilla goding hemma i ett halvår.

såhär ser den ut iaf.
det gick bra hos doktorn idag.
det lite halvt infekterat men behöver ej käka penicillin ännu.
det tar ca 4 veckor till sen ska jag vara återställd från op.
skönt.

nu blir det soffhäng och desperate housewifes.
har nyss proppat i oss en varsin stor tallrik med hemmagjord ceasarsallad
och bröd + en påse godis. så nu ska jag ta mig en stor mugg kaffe till soffhänget.


Kommentarer
Postat av: C

Jag har oxå en sån väska ! Min favorit :)

2008-10-14 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0