skotokig



jag hittade de här skorna för väldigt många månader sedan men jag vet inte vilken
webshop de var från och jag skulle verkligen vilja köpa dem för att ha med till thailand.
är helt såld, jag tycker dom är hur snygga som helst.
dom är så 50-tals /grease aktiga om ni fattar och jag älskar ju sånt..

är det någon annan som råkat se dom någonstans & vill säga vart jag kan få tag i dom :)
så skulle jag bli väldigt glad...

de här är ju världens underbaraste vinter och höstskor.
dom köpte jag från asos någon gång i början av 2008 om jag minns rätt
och det är ju först nu jag börjat använda dom.
trodde inte man kunde hitta så sköna skor..
i love them och vill ha dom dygnet runt, dom är helt ludna och luddiga inuti =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0