Nu blev det kallare

jahopp, då blev det helt plötsligt höst/vinterkyla då...
det känns ju inte spec kul när man fryser dygnet runt i vanliga fall
också.
Men men, det är bara att härda ut i 6 veckor till :)
fasiken vad jag längtar, tänker på det varje dag och igår packade jag om väskan igen
och testade min kaftan utanpå min bikini.
visar bild sen, det vart riktigt snyggt faktiskt.

Idag har jag vart hos min läkare och fått besked om att jag ska stå på tramadol
i väldigt många år framöver, smärtstillandemedicinen mot buksmärtorna...
och så ska jag dricka något annat laxerande som jag ska kombinera ggr 4 och dricka varje dag resten av livet.
samma med pillrena tydligen.
trist värre....
men men, jag har iaf äntligen fått hjälp och diagnosen på tarmsjukdomen är ställd och nu vet jag iaf
att jag kommer att ha den här läkaren jämt och han är väldigt bra så det känns skönt...
det gick ju verkligen 3½ år innan någon visste vad som var felet.
Idag så undersöktes mitt operationssår och jag fick veta att det läker som det ska, dock inte så fort som det borde
det var 4 veckor sedan operationen och det kommer ta minst en månad till innan det är läkt.
så jag får ha ont ett tag till framöver.
det ska bli så jävla skönt att slippa alla problem för några månader och bara dra =)

VI flyttar den 12/12 men vi har redan börjat fylla kartongerna. =)

På eftermiddagen idag så kom Boyfriends lillasyster hit  med en kompis olch jag gav henne massa
sminkprodukter som jag inte får plats med sen när vi åker, så då kunde jag lika gärna
ge bort dom till henne ist för att slänga dom.
Och så åt vi glas och satt och pratade, det var trevligt det : )

Imorn och tre dagar framöver kommer jag knappt att vara hemma alls, ska hänga med som
sällskap när boyfriend ska jobba hos sin far...


på fredag är det en förjävlig rotfyllning som jag måste göra hos min tandläkare, det suger rättså mycket för
det skulle gå på 4000:- för bara själa den tanden och allt penicillin och krångel som har vart.
så nu är det nog färdigätet med godiset.

På lördag är det uppläsning av mormos namn i nora kyrka kl 18:00 så då ska jag och mammas dit..
det är så jobbigt att riva upp alla känslor hela tiden, och det är så svårt att börja sorgearbetet när jag inte
ens har fattat än att hon är borta....
hate it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0