Mår lite bättre idag

Jag hade planer på att köpa den här
supersnygga fransväskan på gina t
när jag var där senast.
Men jag gjorde inte det av skäl jag inte minns nu.
det var ju synd för nu ångrar jag mig
och de hade endast en kvar i butiken då.
så nu är det nog kört.

Den som hade passat så fint till mina minetonkas.




bild:  www.ginatricot.se

Jag börjar förresten bli på bättringsvägarna nu...
med magsjukan/something??? iaf.
inet med opsåret, men sånt är livet.
det skulle ju ta sex veckor så lika bra att sluta klaga nu.

kollade på teve nu ikväll & det gör jag aldrig nästan, det blev idol
& Fyfan vad dåliga alla var, det fanns verkligen ingen vi gillade.
alla sjöng falskt eller var skitfula...
Vilken dålig underhållning, vi hade kunnat gjort
något mycket roligare den timmen...

Nu blev jag sugen på ostbågar eller jordnötsringar.
mums, det ska jag köpa hem till imorn kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0